AFI PALACE PLOIEŞTI şi promovarea

E veche treaba cu “Lumea fashion vine în centru, nu pe centură!”, dar mesajul îmi vine tot mai des în minte şi mă face sa înţeleg că o astfel de strategie poate pune publicul pe mari aşteptări (greşelile sunt drastic taxate, indiferent de context!). Promovarea noului mall din Ploieşti care se va deschide pe 3 octombrie 2013, are o propagare interminabilă, bine construită şi pertinentă. Nu ştiu care e realitatea! Nu ştiu cum arată interiorul şi nici cât de bine vor sta lucrurile la “marea deschidere”. Dacă “băieţii” vor trage tare, se va observa cu ochiul liber cum centrul oraşului Ploieşti se va muta foarte aproape de Strada Ştrandului.afi palace ploiesti,moving express ploiesti, centru ploiesti O astfel de construcţie impune respect şi civilizaţie. Sunt de acord cu aceste proiecte şi sunt fascinat de felul în care investiţiile pot deveni valabile şi pentru acest meleag obosit. Nu-mi e teamă de un eşec! Astfel de cutii nu sunt trântite la întâmplare, ci în prealabil sunt realizate  studii de fezabilitate pe termen îndelungat. Populaţie are bani şi participă la un consum intens de produse, dar nu în mod organizat. În timp ce AFI PALACE PLOIEŞTI va încasa sume exorbitante încă de la deschidere, vocile rele spun că micii întreprinzători vor muri de foame sau îşi vor muta “baraca” către periferia oraşului.

AFI PALACE PLOIEŞTI foloseşte toate canalele de promovare disponibile în Prahova, pentru a expune o publicitate de bun augur. În mijloacele de transport în comun, AFI PALACE PLOIEŞTI a cumpărat publicitate pe spatele biletelor RATP, având parte de un public diversificat. Biletul se păstrează pe tot parcursul călătoriei, iar şansele ca reclama să-ţi rămână întipărită în minte sunt bine cotate. După bilete, se pot observa evenimentele din centrul oraşului, în care Moving Express Ploieşti, cea mai mare sală de fitness din Ploieşti (din 3 octombrie), îşi face apariţia, în fiecare vineri, pentru doritorii de abonamente ieftine cumpărate în avans. Dans, mişcare, voie bună, MC Virgil Batista de la Kiss FM, baloane si oameni cu picioroange – o investiţie serioasă pentru un serviciu ce va fi disponibil în interiorul mall-ul plin de fashion. După programul intens de mişcare din centrul Ploieştiului, PR-ul îşi mută atenţia şi către bloggerii ce-şi exprimă opinia în online şi care sunt direct responsabili de felul în care publicul internaut percepe viaţa offline. Eforturile sunt caculate la limită, iar marea deschidere se anunţă a fi aglomerată. Estimările meteorologilor, anunţă o zi de joi, 3 octombrie 2013, ploioasă şi cu doar 13 grade Celsius în termometre. Când lucrurile nu sunt bune în exterior, interiorul va fi unul primitor, călduros, dar pe banii noilor clienţi.

comments
Share articol: