Cargus, e normal să mă ţii juma’ de oră-n telefon?

timp aşteptare Cargus call center
poză reală cu durata apelului telefonic către Cargus

Black Friday. Cumpărături online. Comenzi întârziate.
Eu, om cu bun simţ, am aşteptat zile la rând să mă sune cineva şi să-mi spună o vorbă bună. Pretenţii! Am fost lăsat în aer! Azi a fost a doua oară când am sunat să verific ce se întâmplă cu produsele pe care le-am comandat. Febra cumpărăturilor a dat peste cap toate procedurile şi respectul a fost întins pe pâine, servit maidanezilor … Bine că nu mi-am luat ceva de mâncare în reduceri, altfel, muream de foame. Aşadar, statusul comenzii nu-mi arăta nicio informaţie cu privire la ridicarea produsului de către un curier, însă, azi, când am sunat, mi s-a comunicat un AWB. Am zis: Genial! S-au trezit oamenii, dar mai greu …

Am verificat AWB-ul primit pe site-ul curierului Cargus şi din păcate nu mi s-a expus nicio informaţie. Am crezut că e vorba de un AWB greşit, însă, adevărul era undeva la mijloc. Aşadar, am sunat la numărul de pe site-ul Cargus – 021 9282 (numărul pentru cei din provincie). Am ascultat vocea feminină, am tastat configuraţia corectă şi am fost pus în aşteptare, până când un reprezentant Cargus va fi disponibil pentru discuţie. Am aşteptat, cu zâmbetul pe buze. Am pus telefonul pe difuzor, am vorbit cu prietenii pe Facebook, am terminat de servit cafeaua şi în cele din urmă am realizat că e vorba de o puternică lipsă de comunicare şi respect din partea Cargus vizavi de clienţi. De ce spun asta? Am aşteptat să fiu băgat în seamă mai bine de 30 de minute! În condiţiile date, timpul meu, care costă bani, a fost irosit. Cargus, ce faci, eşti bine? Dă şi tu un check-in, să ştiu unde te găsesc! Sau pentru tine e o normalitate să te ascunzi de clienţi? Te mai întreb ceva: Merită oare să-ţi mai fiu client? Hai, mai primeşte o întrebare din partea mea: Să-ţi mai selectez serviciile când vine vorba de cumpărături online sau să te las, fără iertare, debifat?

Ştiu, este posibil ca cei de la Cargus să nu citească aceste rânduri, dar mă bucur dacă vestea asta circulă, tocmai, pentru a optimiza traseul produselor ce trebuie să ajungă la destinaţie. Nu vreau scuze! Nu-mi mai sunt principiale, că oricum, e târziu pentru aşa ceva. Şi când mă gândesc că eu voiam să-mi instalez aplicaţia voastră pe telefon. Poate niciodată. Ce ziceţi?

Şi, plus de asta, textul nu e un pamflet! E realitate d-aia pură, de trebuie să-i facem cu toţii faţă. Nici eu şi nici Cargus… Nimeni nu obţine vreo satisfacţie. O lecţie? Sper!

comments
Share articol: