Ce se intâmplă până de Black Friday 2014?

Black Friday 2014 este o sărbătoare comercială care pune în prim plan marile reduceri ce vor fi puse la dispoziţia clienţilor de către importante magazine din România. Indiferent de lista magazinelor care oferă reduceri de Black Friday 2014, este momentul să punem piciorul în prag şi să economism, dar mai ales, să nu facem cumpărături în următoarea perioadă. Cel puţin, eu aşa procedez. De ce cresc preţurile produselor până de Black Friday? Răspunsul e simplu! Pentru ca magazinele să se poată lăuda cu reduceri considerabile în scurtă vreme. Nimic nu e pe gratis în lume şi nici România nu e mai cu moţ. Cele mai mari reduceri pe bune vor fi la produsele care nu se mai vând, la televizoarele depăşite de noile apariţii şi la telefoanele care-şi vor clienţii muţumiţi chiar dacă s-a depus stratul de praf pe ele. Cred că cel mai accesat magazin online în perioada “nebună”, va fi.

Consumatorul de rând are nevoie de o cunoaştere corectă a preţurilor de pe piaţa din online. Chiar dacă Black Friday va fi o sărbătoare instaurată şi în offline, internetul va cunoaşte cele mai multe conversii. Cei care sunt activi în domeniul vânzărilor, au abordat cele mai inteligente strategii ale momentului (site-uri dedidcate, postări pe forumuri de cumpărături şi SEO cât primeşte Google-ul). Clientul, aflat întotdeauna pe grabă, are nevoie de-o stare de Zen şi de-un calculator performant, cu mai multe tipuri de legături la internet – asta, aşa, preventiv. Deja văd în faţa ochilor mesajul: STOC EPUIZAT!

Există site-uri dedicate pentru Black Friday 2014 şi selecţii rapide pentru a găsi cele mai bune preţuri la un anumit produs, din magazinul preferat. Sunt sigur că site-urile mari vor întâmpina dificultăţi de încărcare a paginilor în următoarea perioadă. Deşi există resurse suficiente de care se pot folosi pentru a primi cât mai mulţi vizitatori într-un timp foarte scurt, cei care se ocupă de magazinele online restrâng bugetele sau şi mai rau, cheltuie averi pentru că nu gândesc o strategie eficientă pentru traficul şi vânzările de Black Friday. Nu reprezintă o noutate faptul că sunt necesare pagini speciale cu ofertele de Black Friday, soluţii de redirecţionare în caz că arde găzduirea şi sfaturi din partea specialiştilor. Prin online-ul din România, deşi la început de drum, se află în poziţii cheie, oameni care pot optimiza site-urile şi pot aduce randament chiar şi în Vinerea Neagră. Dumnezeu fie cu cerul, maketing-ul alături de hosting şi curierul cât vrea el de rapid!

Până de Black Friday 2014, publicul se educă şi economiseşte (sau aşa ar trebui!), tocmai, ca să nu cumpere un produs la preţuri exorbitante sau de dragul “afacerilor”. Magazinele pot alege date diferite pentru febra cumpărăturilor de anul acesta. Nu trebuie omis faptul că, oficial, Black Friday 2014 va avea loc pe 28 noiembrie. Atunci, reţelele de socializare şi inbox-ul, vor anunţa că a venit vremea să cheltuim tot ce-am agonisit un an întreg. Că vin sărbătorile lunii decembrie nici nu mai contează! Totul este despre bani şi despre oamenii care, chiar dacă nu dispun de finanţe, apelează la ope termen lung.

comments
Share articol: