Crăciun în luna iulie?

Acum am aflat unde merge Moş Crăciun vara! La AFI Palace Ploieşti, ca toată lumea. E vorba de o campanie îndrăzneaţă lansată de către cei de la AFI Palace Ploieşti. Surprizele se ţin lanţ, iar bucuria sărbătorilor de iarnă se poate evidenţia şi în perioada estivală. Tacâm complet pentru curioşi şi evenimente concepute cu scopul de a distra clienţii care vor să profite de reducerile magazinelor aflate în centrul comercial se desfăşoară în toiul verii. “Christmas in July” se doreşte a deveni o tradiţie a brand-ului AFI Palace, ce aduce în mijlocul atenţiei febra cumpărăturilor de dinainte de 25 decembrie. Am fost sceptic la început şi nu am crezut că lucrurile vor funcţiona cu Moş Crăciun în pantaloni scurţi, pregătit de nisip şi bronz, umbrelă şi şezlong, precum şi pici talentaţi, puşi pe decorat turtă dulce (preparată după o reţetă originală marca Andreea Jugănaru, o bloggeriţă nişată, care scrie despre mâncăruri chinezeşti, venită direct din Capitală) şi dansat pe muzică din zona comercială a lunii iulie.campanie, craciun in iulie, christmas in july, afi palace ploiesti

Prezent fiind în calitate de MC/moderator/mesager al moşului, ajutat de o echipă pusă pe construit marea sosire a bărbosului arătos, am înţeles că e mai puţin importantă data din calendar şi că cei mici, picii îndrăgostiţi de jucării şi plastilină, sunt cei care pot da startul unui moment plin de magie. Din sfera evenimentului nu au lipsit cadourile nenumărate pentru toţi copiii care au participat la activităţile interactive alături de părinţii puşi pe filmat şi fotografiat momente dragi şi inedite.  Nu ştiu câţi sunt cei care au înţeles această mişcare a AFI Palace, dar eu ţin să direcţionez din mulţumiri către echipa GolinHarris, reprezentată de Anca Scarlat, o tipă cu drag de muncă, dar nerăbdătoare să-şi ia un concediu ca tot omul. De experienţa mea cu Mamaia i-am povestit la faţa locului, aşa că va merge direct către … Italia?

Moş Crăciun! O cheie esenţială în mintea publicului iubitor să dăruiască fără a avea pretenţii suplimentare, care deschide beneficii pentru comunitatea dependentă de cumpărături cu extra discount. Un fenomen ce se poate exploata într-o perioadă în care nimeni nu miza, cel puţin nu prin România. Mai multe detalii despre începuturile fenomenului de Crăciun în Iulie, aici.

Şi ca să nu uit, pe 1 august mai vine un moş: Ştefan Bănică Junior. Detalii despre concert, pe site-ul AFI Palace Ploieşti.

comments

Leave a reply:

Your email address will not be published.