Eu, blogger acreditat la Webstock 2017, pregătit de spuma din online-ul românesc

webstock 2017

#webstockro

De ce merg la Webstock 2017? Am stat în fața pc-ului în ultimii ani și am urmărit live ceea ce se întâmpla la fiecare eveniment de acest gen. Pentru cei care aud pentru prima dată de webstock, treaba stă cam așa: e vorba de un eveniment anual, ajuns la cea de-a 10-a ediție (un soi de X, la fel ca la Iphone X), care aduce în prim plan cei mai activi oameni de pe Facebook, Youtube, Instagram, Linkedin etc. Da, online-ul răspunde provocării offline-ului și își întâlnește fanii, admiratorii sau poate chiar haterii.

Speakeri interesanți la Webstock 2017

Printre numele care mi-au atras atenția în mod pozitiv și care cred că sunt bune de pus în ramă sau măcar de tras de limbă, ar fi: Vali Petcu, Marian Ionescu, Matei Dima și Cristian China Birta.

Merg la Webstock pentru că îmi place să învăț din lumea celor care sunt mai activi și mai promovați decât mine, dar mai ales pentru a afla care sunt tendițele 2017-2018 în materie de internet și tehnologii. Sper să am stare pe scaun și să prind cât mai mult conținut. Programul se anunță a fi intens și trebuie să mă împart între conferințe și dezbateri, premieri și sesiuni de cafele pentru un plus de energie. Cât despre party-ul din POW WOW, nu cred că mă prinde miezul nopții în București. Da, mi-am propus să vând badge-ul contra unui mulțumesc, cuiva interesat de interacțiune și beute fine.

Dacă ești antreprenor, vino la eveniment!

Acum, serios vorbind, Webstock e spuma a tot ce se întâmplă în mediul online românesc, iar companiile care hoinăresc în cautare de strategii de promovare și branding de companie ar trebui să-și trimită, urgent, vinerea asta, pe data de 29 septembrie 2017, un reprezentant de încredere, un om care să ia notițe de la cei care au experiență și vor să facă share către comunitate. Informații și înscrieri, aici.

Uite un video de anul trecut, ca să-ți faci o idee

comments
Share articol: