Greșelile tale, antreprenor din online

Cum o dai în bară când ești online?

Când vorbești prea mult despre tine și afacerea ta, când îți etalezi succesul ca pe ceva intangibil, când vrei să crești, dar dai exemple negative din curtea vecinilor, când zici că le știi pe toate, când postezi doar de dragul de a posta, când nu ești atent la calendar și sărbătorești/plângi înainte altora, dar mai ales atunci când spui una și faci alta, riști să eșuezi și să te faci mic, mic, acolo, în pagina de facebook pentru care vrei cât mai multe like-uri.

Facebook e despre socializare și conținut relevant

Rețelele de socializare iau prin surprindere orice afacere, iar cei care nu sunt atenți la detaliile din mediul online riscă să vândă tot mai puțin și să cunoască falimentul fără drept de apel. Dincolo de fiscalitate, angajati și salarii, e nevoie de un dram de publicitate cu cap, un soi de marketing cu viziune și obiceiuri consecvente. Dacă azi vinzi castraveți, nu te pune pe pozat toți castraveții din lumea asta și nu copia ce vezi pe la alții. Gândește-te la ce vor clienții tăi sau la cum ți-ar plăcea să arate profilul lor. Pune-te în locul lor și imaginează-ți că vrei să cumperi castraveți!

Poți vinde atunci când ești primul (în față), când ai prețul cel mai mic, când ai calitate ireproșabilă sau când clienții nu au încotro. Genial ar fi să poți exploata toate motivele anterior enumerate și să exprimi în online, într-un mod concret, ce ai tu de vânzare.

E posibil ca unele postări de prin online să nu aibă ca scop principal vânzarea unui produs sau a unui serviciu, ci doar antrenează clientul către o direcție. Cei care vor să-și vândă produsele de slăbit și înfrumusețare, deja aplică astfel de strategii și pun la dispoziția utilizatorilor informații prețioase despre alimente, nutriție și exerciții fizice.

Antreprenorule, vii în iulie la workshop?

Dacă informațiile pe care ți le-am prezentat te-au pus pe gânduri, dacă vrei ca a ta afacere să prindă contur și în online, dar mai ales dacă vrei ca antreprenorul din tine să primească un upgrade, vino la workshop-ul din iulie să-ți spun, în detaliu, cum poți dezvolta afacerea ta în online.

Detalii, preț și înscrieri: 

comments
Share articol: