Liviu Vârciu, Vecina şi Aqua Carpatica

Liviu Vârciu nu-mi dă de ales. Ceva îl dă de gol! Vocea nu-l ţine sau nu a avut-o niciodată. O producţie pe care televiziunile trebuie s-o editeze şi s-o cenzureze (băieţii de la montaj să mă-njure), altfel publicitatea mascată e drastic pedepsită de CNA. Liviu Vârciu a scos la licitaţie “Vecina” şi s-a pus pe salivat în ograda vecinului, acolo unde o gagică îşi unduieşte trupul în lumina reflectoarelor. În rolul principal este Aqua Carpatica, cea mai pură apă minerală, menită să întreţină viaţa şi să acorde primul ajutor celor veniţi din largul mării, însetaţi fiind. Îşi face şi Adelina apariţia, dar nu Pestriţu, ci Pe Scări! Publicitatea din videoclipuri produce disconfort vizual! Atât de multe bartere sunt la mijlocul unui astfel de videoclip? Asta e moda? Asociem o vedetă cu un produs şi-l consumăm? Să înţeleg că toate “bunăciunile” care bălesc la Liviu, vor consuma apă plată, marca Aqua (s-a omis lămâia din compoziţie)? Astfel de strategii pun în pericol imaginea ambelor părţi. Cea mai ieftină modalitatea de a pune în evidenţă un produs aduce după sine un risc savurat de către cei care construiesc campanii elocvente. Trăiască buruiana plantată în mintea celor acaparaţi de leneveală, consumatori de ocazie, propulsatori de mizerii şi contorsionişti ai calităţii!

Versurile piesei “Vecina” interpretată de Liviu Vârciu, nu sunt din categoria “lălăială de vară”, ci sunt menite să pună în evidenţă aspecte ce ţin de noua emisiune a vedetei de la KanalD, “autobuzul lui Vârciu”, aflată în plină filmare! Şi Ana Maria Barnoschi îşi joacă rolul de fată geloasă, bârfit pe la colţuri ca fiind potrivit şi în viaţa reală, indiferent care ar fi asta!

Liviule, dacă treaba merge bine şi vizualizările cresc ca râul după ploaie, nu ezita să aduci în prim plan si un sponsor precum DUREX. Fanii tăi vot fi tare mulţumiţi de educaţia primită, iar copiii vor fi făcuţi cu mai multă responsabilitate. Pe final de tinereţe, dă-i bice şi încinge patul!

 

comments
Share articol: