Cu internetul suspendat, viaţa ar avea mai mult farmec, iar Black Friday-ul m-ar lăsa bogat, măcar spiritual (sper ca v-ati prins, deja mi-am achitat facturile, toate!). Dar putem noi ca oameni, să rezistăm efectului de turmă? Reducerile „colosale” ce vor avea loc, mâine, 22 noiembrie 2013 (a se citi aşa: douăzeci şi două noiembrie, nu cum zic ăştia prin spoturile radio/tv), reprezintă interesul a mii de oameni din România ce au lucrat la un proiect „furat” de prin alte galaxii, în încercarea de a scăpa de toate produsele de pe stoc, într-un interval criminal de scurt. Nimic nu e pe gratis în lumea asta, iar reducerile sunt de faţadă. Mulţi dintre cei care cunosc tehnicile de marketing aplicate în zona BF de pe marele Google, au orbul găinii sau n-au ochelarii la ei. De ce? Pentru că indiferent de „recenziile” critice pe care online-ul le-a generat în anii precedenţi, clienţii nu se satură din cumpărat. Cred că treaba asta cu preţul e o chestiune inventată, iar banii nu vor mai fi o problemă în viitor! Peste câţiva ani, creditele se vor face cu ipotecă pe rinichi, iar casa va deveni complet utilată, fără regrete pentru „donaţia” făcută. N-ai plătit, banca-ţi ia rinichiul, dar măcar rămâi cu „aifonul” învechit! Înainte de a cumpăra un produs prezent într-o ofertă limitată, o gândire subiectivă nu strică! Chiar sunt necesare atâtea telefoane „cretine” şi tablete cu memorii de elefant sau e nevoie de strictul necesar, care să ne ajute în muncile noastre de zi cu zi? Eu aleg, în multe din cazuri, să nu privesc către publicitate. De ce? Publicitatea e periculoasă! Publicitatea e bine gândită şi are în vedere un public ţintă. Cum publicitatea apelează la memorie şi emoţie, se accentuează setea de cumpărături şi, pe burta goală, coşul se umple fără să-ţi fi propus asta! Da, şi coşul ăla online! Mai bine bag o chiflă la-naintare!
Mă pregătesc intens pentru BF (black friday) şi cred că am să critic/taxez fiecare măgărie apărută-n program. În momentul zero, oamenii se vor îngrămădi pe internet şi vor distruge găzduirile/hosting-urile în care firmele au uitat să mai investească, crezând că totul va merge ca-n poveşti. Dacă vinerea asta se mişcă treburile aşa cum au plănuit cei din comercial, pe 29 noiembrie, pentru a sărăci chiar şi ultimul om de pe planetă, se mai bagă o tură de shopping online. Ar merge un slogan, gen: < Ai rămas fără bani după Black Friday-ul românesc? Nicio problemă! Ţi-am pregătit credite avantajoase de nevoi personale, pentru adăvăratul Black Friday, din 29 noiembrie!> Totul este posibil în perimetrul cumpărăturilor! Dacă tot ne permitem tehnologie-n buzunar, o asigurare de viaţă n-ar strica trecută-n meniul dorinţelor cu finalitate de BF.
Sfat: Dormiţi la noapte, că aveţi doar bani de pierdut!
P.S. Poza din text sper să rămână o simplă amintire!