Pro TV în pană de idei? Eu de revelion NU DORM!

Insomniile provocate, cu bună ştiinţă, de către un individ mediatizat în mod exagerat pe parcursul verii, pot face din acest revelion, o repetiţie neinspirată, ba chiar falimentară! Pro TV pare a fi cu ideile la pământ! Un slogan simplist dedicat unui public care anul trecut, de revelion, consuma manelizare pe bandă rulantă şi lăsa magazinele fără băutură, ajunge să domine cearcănele în plină iarnă! Mesajul ajunge în casele a milioane de oameni care, deşi nu-şi dau seama, ei oricum ştiau această „informaţie” preţioasă. poza revelion, pro tv, 2013Nu ar fi fost mai inteligent dacă ni s-ar fi spus ce anume vom face în noaptea dintre ani? La câtă monitorizare există în ţară asta, mai ceva ca pe timpul lui împuşcatu’, ar fi chiar ruşinos să mascăm adevăratele consecinţe ale acestei îndobitociri.

Vizionarea programului PRO TV în noaptea de Revelion

Cum un astfel de eveniment nu se întâmplă decât o dată pe an, nu îmi pot sacrifica clipe importante din viaţa mea pentru un show care nu este în direct. Televizorul arată ceea ce deja este filmat înainte cu 3 săptămâni. O mimare a fericirii şi un montaj ce pare a reda realitatea! O să văd, pe toate posturile, aceleaşi „vedete” care-şi vandalizează imaginea pentru o remuneraţie de zece ori mai mare – doar e Revelionul! Nici abonament la voyo nu am şi nici rău nu-mi pare. Internetul va face economie de biţi şi nu-mi voi consuma sms-urile pe achitat „abonamente” la televiziunea asta.

Eşti abonat Romtelecom?

Din 3 ianuarie 2013, graţie unor „inteligenţi”, întreg pachetul de canale Pro TV SA va fi scos din grila de programe a abonaţilor ROMTELECOM. Distribuitorii de televiziune se ceartă pe viaţă şi pe moarte, iar în umbra marilor scandaluri televizate, se dezvoltă un amestec între culorile politice. Romtelecom are de pierdut, iar PRO TV rămâne fără ceva puncte de audienţă (nu multe). Or să plângă fanii? Şi ce dacă? Există şi o presupusă strategie de marketing la mijloc! Televiziunea „se mută” pe internet, iar voyo nu strică dacă îşi atrage şi mai mulţi clienţi. „Românii au talent”, „Master Chef” şi „Ştirile PRO TV”, reprezintă producţiile pentru care aş cumpăra un abonament la serviciile furnizate prin intermediul internetului de către voyo.ro – în rest n-am nevoie.

De revelion NU DORM, dar nici la PRO TV nu mă uit!

sursă poză – Ştirile Pro Tv sau locaţie imagine.

Visited 24 times, 1 visit(s) today
Share articol: