Povestea e simplă şi nu trebuie neglijată. De sărbători mi-am făcut primul meu abonament la Vodafone, iar la scurtă vreme, prima factură a venit însoţită de costuri suplimentare. Nu greşisem cu nimic şi nu depăşisem extraopţiunile activate. Costurile suplimentare nu erau mari, dar mă deranjau. Am decis să apelez *222 -relaţii cu clienţii. Serviciile de call center ale acestei companii sunt ireproşabile. După o scurtă plimbare telefonică, am nimerit la departamentul dorit şi am început conversaţia cu un angajat Vodafone plin de viaţă şi dornic să mă ajute! Mi s-a explicat că am format numere scurte către reţeau Romtelecom, iar aceste apeluri sunt taxate în mod suplimentare. De fapt, orice apel din reţeaua Vodafone către un număr scurt, aduce sume mari la factura de telefonie mobilă. Nu mi se pare normală această taxare suplimentară, dar mi s-a explicat că am fost de acord cu ea atunci când am semnat contractul pe 24 de luni. Irelevant sau nu, o astfel de informaţie trebuie spusă clientului încă de la început, pentru a nu exista situaţii contractuale în care abonatul nu îşi permite să plătească factura.
Într-o notă flexibilă şi orientată către client, angajatul call center-ului mi-a explicat amănunţit cu ce am „greşit”. În plus, pentru că nu am ştiut de această taxare pe care Vodafone o percepe către numerele scurte, mi s-a acordat o „ştergere” a costurilor suplimentare care va fi |explicată” pe factura următoare!
Detaliile fac diferenţa!