Să-ţi scoţi brand-ul în evidenţă prin campanii care promovează educaţia rutieră în rândul tinerilor, rezprezintă pentru prezent o modalitate eficientă de „împăcare” a ambelor părţi. Parcările magazinelor LIDL au fost gazda evenimentului „Verde la educaţie pentru circulaţie„, acolo unde s-au desfăsurat nenumărate jocuri interactive. În această acţiunea s-a implicat şi Poliţia Română la nivel naţional, iar copiii au putut avea parte de informaţii relevante din partea celor care, peste ceva ani, vor taxa neregulile în trafic, fără excepţie.
A plouat, nu cu găleata, dar suficient cât să demoralizeze doritorii care au fost înştiinţaţi de ceea ce se va întâmpla, azi, 29 septembrie 2013, prin promovarea excesivă vizulizată la tot pasul! Cei mici, însoţiţi de adulţi plouaţi şi grăbiţi să ajungă acasă, au participat la acţiunea informativă şi au avut parte de lecţii scurte şi importante care au ţinut să sublinieze regulile de circulaţie. Intersecţia special amenajată pentru pici a fost o atracţie colorată, pe care au experimentat-o, înţelegând mult mai uşor semnele de circulaţie, ce înseamnă un drum cu prioritate, care sunt culorile semaforului şi care trebuie să fie atitudinea participanţilor la trafic.
Cu ocazia acestei campanii, LIDL a tras un semnal de alarmă în legătură cu accidentele ce au loc pe teritoriul României. Educaţia rutieră ar trebuie să devină obligatorie în şcoli, făcându-şi cu uşurinţă loc în orele de dirigenţie, unde, în cele mai multe din cazuri, se studiază matematica sau copiii stau pe facebook.
Fiecare copil care a luat parte la acest eveniment, iniţiat în întreaga ţară de LIDL, a fost recompensat pe măsură. Felicitări organizatorilor şi aştept ca astfel de acţiuni să fie abordate şi de alte magazine, pentru ca mesajele relevante să nu omită nicio persoană.