Importanţa unei cărţi de vizită

Cartea de vizită reprezintă o metodă simplă de comunicare cu potenţialii clienţi sau cu viitorii oameni care vor să se angajeze într-o relaţie strict profesională. Cartea de vizită semnifică oglinda unei afaceri şi poate reflecta, în doar câteva cuvinte, ceea ce în grabă ai uitat să expui. Indiferent că e vorba de o afacere online sau offline, există cărţi de vizită pentru toate gusturilejohn, carte de vizită. Anul acesta se recomandă culorile vii! Sugestie: verde! Cei mai mulţi consumatori se încurcă în detalii ce ţin de aspectul grafic şi detalii ce trebuie scrise pe cartea de vizită – însă, sugestia este una simpla: alegeţi simplitatea! Pentru cei mai pretenţioşi doritori, există cărti de vizită serigrafiate – în acest mod afacerea capătă o imagine/un statut VIP, aducând valoare detaliilor scrise pe cartoanele colorate ce pot fi scrise doar cu imprimante de ultimă generaţie.

În cele mai benefice anturaje, vreau să ofer cartea mea de vizită. De acum pot face „share” de informaţii în modul offline, fără să-mi fie teamă că am uitat să notez amănunte picante. Cu „ajutorul” celor de la Vodafone, mi-am permis expunerea numărului de telefon, pe care garantat nu am să mi-l schimb în următorii doi ani, pe cărţile de vizită. Chiar şi „cartonaşul” are un termen de valabilitate, iar instabilitatea locului de muncă, multitudinea de numere de telefoane, precum şi domeniile web neachitate la timp, pot avea repercusiuni neplăcute pentru cartonul informativ.

După o astfel de investiţie în imaginea proprie şi/sau firmă, nu se poate trece cu vederea un detaliu minor, dar care ţine de ritualul de primă mână – suportul de cărţi de vizită! Va urma… ?

Visited 5 times, 1 visit(s) today
Share articol: