Nu ştiu cum, dar UPC a reuşit s-o dea în bară zilele astea

fara internet
Când vezi mesajul ăsta pentru câteva momente, e chiar fun, însă se strică treaba atunci când UPC ţine clientul fără internet vreme de 3 zile.

 

Nu ştiu cum, dar UPC a reuşit s-o dea în bară zilele astea. Încă de vineri seară, am tot avut probleme cu recepţionarea semnalului. Nu aveam nici tv, nici internet. Nu m-am panicat, asta pentru că abia începuse weekendul şi ca tot omul, mă pregăteam spiritual/alimentar pentru Paşte. Sâmbătă dimineaţă deja începusem să mă agit, asta pentru că nici măcar refresh la Inbox nu puteam face. Am sunat la relatii cu clienţii, iar un domn mi-a spus că e vorba de o avarie, una nasoală, care o să ţină ore bune şi că nu există nicio altă soluţie. I-am explicat că sunt disperat după internet şi că am treabă, ca tot omul, dar că sunt ţinut pe loc. Mi s-a repetat aceeaşi poezie şi eu am încetat să mai pun întrebări, ca să nu cad în penibil. Am zis că au dat şi ei de greu şi că trebuie să-i iert. I-am iertat, dar tot am sesizat acest incident, drept urmare mi s-a dat un număr de aşteptare şi răbdare la purtător.

Între timp, a trecut şi Învierea, s-a făcut Paştele şi am stat tot fără internet, dar în familie. În toată vremea asta, am crezut că mi s-a pregătit un complot, asta pentru că nici datele mobile de la Vodafone nu prea mergeau, mai mult din cauza mea, pentru că făcusem spam printre contactele mele.

Duminică seara am sunat iar la UPC şi am dat de acelaşi om, care a răspuns rapid şi care mi-a repetat cuvintele, parcă citite de pe foaie. Mi-a zis că e o problemă de reţea, că se fac eforturi impresionante pentru remedierea problemei. Printre rânduri, i-am spus că s-ar putea să doresc rezilierea contractului. Adevărul e că am vorbit cu un roboţel care n-avea nicio putere. Doar m-a pus pe aşteptare. Astăzi este luni şi abia a început să prindă curaj internetul. În continuare merge în şuturi, iar asta e o problemă pentru mine.

Eu, de fel, am recomandat internetul de la UPC tuturor prietenilor, dar de această dată chiar am să arunc un ochi pe ofertele de la RDS. Sunt sigur că toţi furnizorii au probleme, dar UPC a călcat strâmb într-un moment în care eu aveam multe chestii de rezolvat.

Când pică internetul, ai o problemă

UPC, atunci când internetul pe care îl furnizezi nu funcţionează, din cauza reţelei, nu a mea, vreme de mai multe ore, tu, în calitate de companie care se respectă, trebuie să pici în şpagat, să faci flotări şi să fluturi o idee de bun simţ. Dacă pică televiziunea, nu e capăt de lume, dar internetul a devenit o necesitate în 2016. Când laşi un client, în cazul de faţă tot cartierul, fără internet pentru 3 zile, eşti pe punctul de a-ţi pierde credibilitatea şi fidelitatea unor clienţi.

Ce trebuie să facă UPC atunci când e avarie şi nu merge internetul?

Prevenţia e cea mai bună soluţie. În caz că nu merge internetul şi că se sapă prin canale după vreun fir, vii cu soluţii de moment, simple şi logice. Nu cred că ar fi fost o investiţie falimentară punerea în funcţiune a câtorva routere wi-fi de mare putere şi anunţarea clienţilor printr-un sms că se pot conecta în perioada avariilor la wi-fi-ul cutare cu parola cutare.

Concluzii?

În caz că-mi trece supărarea, aştept un răspuns din partea UPC la sesizarea pe care am înregistrat-o, dar şi noi soluţii practice pentru momentele de avarie. Te rog, nu mă lăsa fără internet, UPC! Suntem într-o relaţie de pe vremea când te numeai Astral! Nu le da motive altora să-mi facă oferte greu de refuzat.

P.S. Dacă am viteză de download de 150 Mbps, te rog, fă un bine şi oferă bandă decentă şi la upload. Măcar un 50 Mbps, fără alte costuri.

comments
Share articol: