Portretul românului. Un consumator exagerat, tentat să-şi vândă identitatea

Un consumator exagerat, tentat să-şi vândă identitatea şi să se omogenizeze cu fluxul comercial. Românul are carismă indiferent de vremuri, pricepe repede şi se adaptează la nevoie. Recunoaşte cu greu atunci când greşeşte si face pace cu duşmanul ca să dea bine în public. Confuz din fire, dezechilibrat emoţional, părtaş la acţiunile politice şi implicat în bârfe stradale bine organizate, reuşeşte, cu greu, să-şi spună punctul de vedere.

Credincios din fire, cel puţin pe „hârtie”, îmbrăcat la patru ace doar când o cere sistemul, românul suferă de o amnezie ce-l armonizează cu o societate dezinhibată şi plină de activităţi „aruncate” într-un tobogan ce trece neînfricat graniţele. Aşteaptă schimbarea, dar nu se implică în această „afacere”. Românul, frumos din fire, respectă şi se respectă, dar nu uită să calce adversarul în picioare atunci când vrea să câştige. Fricos la prima vedere, dar în putere după finalul luptei/scandalului. O maşinărie perfectă intrată-n reparaţii. O structură ce-şi vinde valorile şi îmbrăţişează „modestele” tradiţii americăneşti!

Visited 7 times, 1 visit(s) today
Share articol: