Statistic vorbind, cel puțin de ce-mi spune Facebook-ul, o postare pe care am adăugat-o pe Facebook-ul emisiunii a avut în doar 3 zile un impact de peste 250 de mii. În traducere liberă, un sfert de milion de oameni utilizatori de Facebook, au văzut, poate doar fugitiv, postarea mea și inclusiv imaginea cu logo-ul emisiunii.
250.000 impact pe Facebook pentru o postare?
Cred totuși că este vorba de o eroare de la Facebook, chiar dacă m-ar bucura să expun astfel de scoruri, aici, pe blog. Deși inițial am vrut sa cred că postarea a a vut un real succes, m-am uitat la numărul de reacții, adică 12, la numărul de comentarii, adică niciunul și am realizat că e imposibil să existe atât de puține interacțiuni pentru ceva expus atât de bine pe internet.
Facebook a început să afișeze un impact mai mare pentru postări doar pentru a atrage administratorii de pagini și ai convinge să posteze mai des sau e o eroare despre care nu se vorbește pentru că nimeni nu vrea returneze un impact pe plus?
Facebook cere bani pentru a ajunge la prieteni
În cazul în care am omis eu un detaliu tehnic sau e vorba despre o explicație logică, vă rog să-mi dea și mie cineva de veste, ca să mă bucur de expunere către un public cât mai larg. Dar, imediat după ce citesc ceea ce am scris aici și mă uit pe Facebook, sigur sunt rugat să mai investesc încă 70 de lei în publicitate, ca să ajungă „business-ul” meu la cât mai mulți oameni.