Imagine în reconstrucţie via #HaotikAmbasador

Mecanismul e simplu! Ai greşit în online? Ai tot timpul din lume să devii mai bun! Tot ce contează e să înveţi din greşeli şi să nu te laşi acoperit de texte care n-au legătură cu munca ta, ci cu o simplă aparenţă. O postare în online poate strica o imagine construită în ani buni de zile. Dacă blog-ul e privit ca o joacă, atunci companiile vor juca un ping-pong cu tine şi te vor pune în aşteptare până când, dezvoltarea personală şi aria de interes vor atinge un punct critic de succes. Într-o aglomeraţie de biţi nu-i uşor să te faci remarcat, iar consecvenţa este singura portiţă care-ţi garantează o imagine valoroasă în timp. Haotik activează un risc, financiar vorbind, în încercarea de a fi luat în seamă de cei de la Samsung (hai, că nu-i aşa greu!). După ce a pierdut puncte bune în faţa brand-ului, a analizat noul context în care se poate promova, a muncit din greu în ultimii doi ani, iar acum, proaspăt ieşit din cutie, a început să cocheteze cu AdWords-ul pentru a ridica două degete, ca un profesionist! De ce? Pentru că, spune el, şi-a invăţat lecţia şi e dornic să i se ofere oportunitatea, şansa reală şi recunoaşterea oficială din partea Samsung, pentru a deveni ambasador.

N-aş putea să caut pe Google o reţetă bună de spălat păcatele în online, dar pot recomanda cu drag felul în care Haotik priveşte imagine lui în reconstrucţie (omul e optimist şi se încrede în forţele proprii ). Şi de nu-i iese “afacerea” cu Samsung, iar păcatele nu-s şterse cu buretele, mă pot lega de moaca lui de prezidenţiale (sper să nu-i dau prea mare curaj)! Când am văzut publicitatea afişată de Google, am zâmbit ironic, dar nu mi-a fost greu să mi-l închipui pe bannerele din oraş, având un text d-ăla plin de promisiuni – evident, ar fi primul care ar încerca să se ţină de ele!

Mesajul lui Haotik către Samsung

Hey Samsung, Allow your biggest fan to be your brand ambassador” – mură-n gură pentru a porni pe drumul către tehnologie! E un nou început! Imi place mesajul! E unul răsărit şi abordează “problema” ca şi când deja s-ar ivi o soluţie. Blând şi pertinent!

Pe final, traşez ecuaţia şi scriu esenţialul: SĂ NU GREŞEŞTI DE DOUĂ ORI ÎN ACELAŞI LOC! Baftă!

sursă poză SAMSUNG: PHANDROID.com
comments
Share articol: