Acum îmi e clar! Alexandrion Grup devine Distileriile Alexandrion

Încă de la început precizez faptul că nu sunt un consumator înrăit de băuturi alcoolice, însă, în anumite momente speciale, excelenţa îşi poate spune cuvântul, iar un pahar de ceva, consumat într-un context coerent, poate fi chiar de bun augur. Părerile sunt împărţite vizavi de alcool, însă nu asta doresc să punctez, ci faptul că brandurile cu vechime şi puternice, din România, realizează mutări importante, pentru a rămâne în top pe piaţă şi pentru a se repune pe raft într-o formă premium.

După ce am cules ceva informaţii preţioase direct din Dealu Mare, de la Pleaşa, am zis să vă „torn” un pahar de vorbe, dar să nu vă ţin prea mult din activităţile de socializare şi informare. Alexandrion Grup pune în prim plan un nou nume pe care o să-l tot întâlnim în vieţile noastre, în compania prietenilor, dar şi în întâlnirile de afaceri. Alexandrion Grup devine Distileriile Alexandrion!

Nu se schimbă reţeta, nu se schimbă ingredientele, ci se acordă o mai mare atenţie detaliilor. Astfel, se obţin calitatea şi performanţa. Distileriile Alexandrion au o vechime pe piaţa din România de 20 ani, ceea ce marchează un succes consecvent pentru un brand puternic, alături de consumatori, pentru excelenţă! Distileriile se întind pe o suprafață de 200.000 mp și beneficiază de cele mai moderne tehnologii din Europa: distilerii multifuncţionale, unice în România (pentru vin, fructe şi cereale), cramă subterană cu o capacitate de 3000 butoaie și secție de îmbuteliere de 10,000 mp.

Nawaf Salameh, fondator Distileriile Alexandrion

“Pentru Excelență! Acesta a fost motto-ul care ne-a ghidat în toti aceşti ani. Iar excelența se obține prin eforturi însemnate, sacrificii și perseverență! Lucrurile perfecte nu se nasc de pe o zi pe alta, iar rafinamentul este o virtute pe cât de greu de atins, pe tot atât de demnă de cei care prețuiesc valorile care contează de-a lungul timpului … După 20 de ani, Distileriile Alexandrion reprezintă nu doar o companie românească puternică, ci un model de business matur, un reper al competenței și seriozității în producția băuturilor alcoolice de calitate”, a declarat Nawaf Salameh, Fondator și Președinte al Distileriilor Alexandrion.

Excelenţa se poate exprima şi-n cuvinte, dar e important să fie urmărită şi degustată, analizată şi dăruită celor cu care ne petrecem timp de calitate. Jurnaliştii şi bloggerii prezenţi la acest tur al Distileriilor Alexandrion, au putut afla care este procesul de producţie a diferitelor tipuri de spirtoase, dar mai ales cum arată Brâncoveanu XO în culise, un vinars bun de consumat, în cantităţi moderate.

În cei 20 de ani, Distileriile Alexandrion au însemnat:

  • Peste 223 milioane sticle vândute
  • Peste 120 milioane litri produşi
  • Peste 470.000 sticle de vinars Brâncoveanu

Anul trecut, Distileriile Alexandrion au însemnat:

  • Peste 12 milioane sticle vandute
  • Peste 8 milioane litri produşi
  • Peste 650.000 sticle exportate

La finalul turului, ne-am întâlnit cu Newaf Salameh, Fondatorul şi Preşedintele Distileriilor Alexandrion, care ne-a expus perspectiva acestui business, care sunt următoarele mişcări ale brandului, dar şi câteva sugestii cu tentă către succesul profesional.

Poze de la Distileriile Alexandrion, Dealu Mare, Pleaşa, februarie 2015

 

Visited 4 times, 1 visit(s) today
Share articol: