După 10 ani de Webstock
Cel mai mare eveniment de social media din România, Webstock, a împlinit 10 ani de când strânge oameni importanţi din mediul online pentru o conferință capabilă să unească minţi geniale din industrii total diferite, dar care își pot crea un început prin intermediul liantului numit online.
Despre ce s-a vorbit la Webstock?
Instagram – devine un instrument util pentru orice brand/persoană publică
Influnceri – ţepe, like-uri cumpărate şi doar câţiva pe bune
YouTube și relevanță – algoritm, consecvenţă şi content de calitate
Necesitatea unui internet reglementat – sau nu? Măcar un report?
Video vertical – atac dur asupra tuturor videografilor.
Delia și Real by Vodafone – ne apropiem de real în online. Doar în online.
De prin agendă, în aplauze
Andreea Esca – naturală, ambițioasă și un real model pentru toți cei care își doresc să facă artă din pasiunea lor.
Cabral Ibacka – un soi de energizant, dar și un șut în fund pentru toți românii care stau toată ziua pe Facebook, dar nu fac nimic concret pentru a salva România din actuala condiție/stare.
Delia – țiplă, dar totuși om. Mică de înălțime, dar talentată pe scenă. Vrea să lăsăm Instagramul pentru ceva real, deși cred că îi e dificil şi ei să nu pună povești de prin vacanțe și concerte.
Vali Petcu – clar, simplu, util pentru cei care vor să învețe despre online și blogging. Pare că nimic nu-l oprește din a fi același și totuși la fel de bun, indiferent de cum bate vântul prin online. La mulți ani pentru pentru primii 13 ani de taste apăsate cu cap!
Mihai Alexandru Hash – cred că vrea ceva total diferit de la viața lui. Doza pare că doar l-a pus pe gânduri mai mari. Urmează un upgrade în viața lui, indiferent de ce va spune comunitatea.
Alexandru Negrea – are o relație bună cu Internetul și vede comunitatea ca pe o importantă componentă pentru orice brand. Nu vrea reglementarea Internetului, ci se bazează pe educarea utilizatorilor.
Andreea Balaban – iubita mea o urmărește și am fost forțat să o cunosc și eu. Pare simpatică și comunicativă. E la fel de vorbăreață ca pe YouTube.
Bianca Adam – face bani cu cap din YouTube și refuză brandurile care nu au legătură cu ce face ea sau cu publicul pe care îl reprezintă.