Până mai ieri, femeile erau considerate ca fiind „uşoare”, dacă învârteau o afacere dubioasă ce se rezuma la dorinţele carnale duse până în extrema dorită. Astăzi, mai mult ca niciodată, se observă o activă vulnerabilitate în rândul tinerelor, care îşi doresc casă şi maşină, încă de la petrecerea de majorat. Videochat-ul este un job bine plătit în România, pentru care, străinii cotizează cât e ziua de lungă. Se cunoaşte aspectul frumuseţii fizice de care românca tânără dă dovadă şi se ia în considerare şi naivitatea cu care intra în tot felul de combinaţii petru a avea un ban de buzunar.
Fetele care fac videochat nu trebuie judecate greşit. Munca e muncă, iar plăcerea vine la fiecare final de săptămână. Fetele semnează un contract stufos şi au carte de muncă. Legalitatea se prezintă la limitele bunului simţ, iar fetele prestează o suită de activităţi pe care fişa postului le expune ca fiind simple conversaţii online. În privat, fete nevinovate şi cu o copilărie şubredă, devin mari doamne ce ştiu să facă ceea ce li se cere.
Facultăţile sunt împânzite de mesaje publicitare ce au rolul de a atrage un public doritor de muncă uşoară. Astfel de joburi sunt bine plătite şi programul este flexibil. Fetele, că despre ele e vorba în general, au grijă să nu spună mai departe ce meserie practică, însă, se dau de gol cu achiziţiile scumpe făcute într-un interval relativ scurt. Întrebarea omului de rând este firească – ” De unde are atâţia bani?”
Tinerii visează „cai verzi pe pereţi” şi pentru că pereţii sunt întişi până la stele, momentul succesul vrea să nu mai vină. Specula intervine, criza financiară ajută, iar draga fată n-are încotro. ” Unde nu-i cap, vai de picioare!” Sunt mulţumite şi implinite cu munca pe care o au, dar, la fel ca şi în modeling (comparaţia nu vrea să devină răutăcioasă, ci doar realistă), frumuseţea este de moment, iar fetele au nevoie de un plan B. De la videochat şi până la exploatare asiduă pe bani frumoşi, nu este decât un pas şchiopătat. Tinerii au nevoie de exemple pozitive pe care mass media să le evidenţieze, nu de maimuţe ce se laudă cu un prezent strălucit, obţinut fără muncă.
Banii sunt importanţi şi au devenit un mod de manipulare în rândul celor cu credite şi dorinţe tehnologice. Deşi pare frumoasă această poveste, pe parcursul anilor, fetele se lovesc de o relaţie tristă cu ele însele, înţelegând că investiţia nu a meritat şi nici nu a existat. De la brand-uri de renume şi până la nopţi petrecute în compania spaţiilor luxoase, banii se risipesc, iar sporul de ruşine nu-şi mai are rostul.
Dorită de toţi, iubită de apropiaţi şi înţeleasă de nimeni – asta este femeia prezentului, care-şi începe „cariera” de la 18 ani.
Atenţie, astfel de oferte se prezintă într-un mod rezonabil, punctând beneficiile şi pitind gunoaiele sub preş.
Iată şi un exemplu „atractiv”!