Trebuie să fii masochist ca să deschizi un mall precum West Mall Ploieşti, într-o perioadă în care tot omul îşi pune banul la ciorap şi aşteaptă deschiderea Afi Palace Ploieşti! West Mall Ploieşti este o clădire, încă în construcţie, care prezintă funcţionalitate pe doar două niveluri (parter +etaj). Deschiderea a avut loc ieri, 14 septembrie 2013, iar eu am i-am făcut o vizită, azi, 15 septembrie 2013, ca să aibă timp femeia de serviciu să dea cu mopul la intrare, după concertul de ieri! Arhitectura mall-ului îmi place! Sper să nu se pună taxă de intrare pentru asta! Mallul (aşa se scrie) n-are şanse în condiţiile date! L-ar putea numi mall de proximitate şi ar termina un tămbălău deschis de mine, pe blog, ca să supăr oamenii muncitori, dar care nu gândesc eficient. Cei care stau în zona West Mall Ploieşti, în blocurile turn, au parte de mai puţină vizibilitate către marea intersecţie şi fac frigul în lipsa soarelui! Cică zona de Vest a Ploieştiului e plină de tineri activi şi dinamici. Păi şi atunci, de ce găsesc la parter un magazin dedicat bateriilor pentru căzi şi chiuvete? Sa fie oare tânărul interesat de munca grea şi instalaţiile sanitare? Automatele de cafea din West Mall Ploieşti sunt atât de vizibile că te poţi lovi de ele! Nu-i rău! Angajaţii au cafea ieftină şi pot sta la o bârfă în caz că nu sunt clienţi! Ăsta nu-i mall, e loc de plimbat câinii maidanezi şi de plătit factura UPC .
În timp ce West Mall Ploieşti moare de foame, la un kilometru distanţă (să fie oare mai mult?), Piaţa Cocoş le are cu marketingul şi sfârâie micul cu rost de petrecere. Lăsând în umbră scandalul în care mai mulţi jurnalişti locali au fost agresaţi de către cei din interiorul acestei afaceri, undeva în primăvara acestui an, Piaţa Cocoş vrea să-şi spele păcatele şi să-şi formeze clientelă, culegând-o direct din traficul de weekend! Treaba e simplă, strategia nu e costisitoare, iar acest tip de publicitate are rezultate vizibile în zona respectivă a oraşului. Trei fete îmbrăcate decent, stau pe marginea carosabilului, la o distanţa de 50 de metri una de cealaltă, afişând o pancartă. Mesajele scrise pe pancarte sunt sugestive şi direcţionează şoferii exact unde trebuie! Fetele au fost abordate de către publicul pietonal, în mijlocul muncii, dar reacţiile au fost impresionante. Fetele au oferit detalii sugestive (cu zâmbetul pe buze!) şi nu au prezentat feţe lovite de vreo frustrare interioară. Partea proastă? Afară bătea vântul, şoferii claxonau ca nişte obsedaţi fără neveste şi copii, iar campania era în prelungiri şi la vreo 3 ore, vreme în care am făcut un „ocol” al oraşului!