Remarketing de România prin Google Adwords

Nimic nu se pierde, totul se transformă, chiar şi în spaţiul virtual. O campanie de remarketing le poate fi de folos utilizatorilor de internet care deţin un magazin online şi nu vor să piardă utilizatori importanţi care au ajuns pe site, dar nu au făcut o cumpărătură. O campanie de remarketing necesită multă atenţie şi o misiune clară.diagrama remarketing Un vizitator care nu şi-a finalizat astăzi comanda, poate fi readus pe site cu ajutorul Google Adwords, prin serviciul de remarketing.

Şi bloggerii abordează campaniile de remarketing. Există nenumărate exemple care investesc puţin, dar câştigă cu cap. Ce câştigă? Vizite şi afişări. În rândul bloggerilor, pasiunea stă înaintea banilor. Printre textele scrise de către bloggeri, se mai găsesc în mod răzleţ, link-uri de afiliere şi bannere infime, care, după noroc, pot aduce câştiguri modeste.

Remarketingul aduce îmbunătăţiri în rândul produselor care prezintă un interes scăzut pentru piaţă. După ce mi-am cumpărat un expresor de cafea de pe un site care foloseşte metoda remarketingului, am nevoie de cafea şi/sau de capsule. Astfel, pentru o perioadă de timp, pe site-urile care afişează reclame Adsense, voi putea găsi sugestii relevante în legătură cu achiziţiile mele viitoare.

Administrarea campaniei de remarketing

Bugetul investit într-o campanie prin Adwords poate să te ducă in faliment sau chiar sa te bage în datorii, dacă nu eşti atent la detalii şi esti “mână largă”. Înainte de startul campaniei pe internet, o verificare amănunţită a termenilor şi condiţiilor este necesară.

Remarketing de România

Dacă un utilizator nu a fost mulţumit de ofertă şi/sau de prezentare, campania de remarketing îi poate aduce aminte internautului de “site-ul ăla idiot”! Doar produsele care sunt bune şi nu au fost vizibile suficient într-o anumită perioadă “au voie” la o astfel de intenţie.

Conversia şi succesul unei campanii de remarketing

Când se alege o campanie de remarketing, conversia trebuie urmărită, iar în lipsa acesteia, trebuie făcute, în mod urgent, modificări: scrierea cu diacritice, schimbarea culorilor, un design atractiv, oferte mai puţin “mincinoase”, meniu intuitiv şi modalităţi multiple şi explicite de plată online şi offline.

comments
Share articol: