Momentul ăla în care deschid e-mail-ul şi ştiu clar că n-are rost să citesc titluri de genul „Vrei un abdomen plat? Află soluţia care NU îţi consumă timp” şi totuşi fac un efort şi bag mouse-ul în seamă. M-am minunat când am observat ce gafă mondială au făcut cei de la TopShop, poate şi din graba de a mai convinge ceva cetăţeni să cumpere timp şi abdomen plat.
Dacă titlul din e-mail a fost oarecum util pentru kilogramele puse în grabă de la Paşte şi până în prezent, conţinutul acestuia a fost absolut criminal, la propriu! Este timpul să vă spun că nimic nu e întâmplător în sectorul ăsta online, iar dacă totuşi cineva a „scăpat” mesajul fără să-l gândească, ar fi necesar să-şi reorienteze creaţia către o măcelărie sau un salon de înfrumuseţare rapidă cu ferăstrăul.
Cum să faci o asemenea greşeală? Oare ce-or înţelege bieţii oameni, mulţi la număr, care s-au abonat din greşeală sau pentru că au fost obligaţi de-o cumpărătură? Să fiu sincer, ferăstrăul ar face economie de timp şi bani în detrimentul alergatului prin parc, dar rezultatul ar fi în parteneriat cu prima morgă ce oferă reduceri, doar prin TopShop!
E de aplaudat faptul că există un link pentru dezabonare, dar totuşi n-o să-l accesez. Nu vreau să pierd şi alte ocazii de a mai taxa ideile unor experţi în domeniu, bolovani la minte, dar care pretind că ştiu tot ce mişcă-n online.